Ik heb een hekel aan voorgekauwde copy. Het regent geen deals, Stefaan! Dus nee…ik heb mijn paraplu niet bij. Voor mij mag alle marketing lingo met koppeltekens regelrecht de vuilbak in. Geen hands-on go-getter te bespeuren. Mag de copy voor jouw bedrijf of organisatie net iets anders zijn? Of zoek je nog een stukjesschrijver voor je publicatie? Hieronder moet je zijn. Of niet. Kijk, het is uw leven en ik respecteer uw keuzevrijheid.

 

In Nina Magazine schreef ik in 2020 de column “O, dierbaar Vlaanderen” over de minuscule kantjes van elk type Vlamingen. En in 2021 schreef ik over millennial shit.

Over Frederik en zijn beleggingsapp

Over online reviews

Over Cultureel Hoogstaande Evenementen

Over ‘flink hè’ zeggen tegen de tandarts

Am I the asshole?

How to (not) be fun at parties

In 2022 schreef ik een maandje van Standaard (dit soort lingo is niet representatief)

De Nieuwe Fanfare 

Buil en Ballard

De Flosj 

Een klein verhaaltje

 

 

Een goed voorbeeld van hoe ik als copy mevrouw te werk ga is mijn samenwerking met Apex Coffee. Hieronder sfeerbeelden.